Cumartesi, Şubat 14, 2009

benim sevgililer günüm

bu sabah ehliyet sınavı öncesi diyetisyene gittim,saat,09:35 gibi geldi,biras stresli bi bekleyiş oldu bu benim için çünkü saat 11 gibi ehliyet sınavı başlayacaktı,yaşasın biras daha kilo vermişim,bu kilo vermeler diyette çok moral oluyor bana,azmimi tazeliyor sanki,daha bi gayretleniyorum:)evet arkadaşlar 19 ocakta başladığım diyetimde 25 günde 5 kilo 200 gram vermişim,inş. yaza kadar hepsini vermiş olurum,neyse ordan çıktık eşimle bi güsel yağmur yağıyor bide güsel soğukki hava,inceden inceye yağan böylesi bi yağmurda yürümeyi çok severim ben,ama sınav olduğundan bu hayalimi erteledim:)sınav nasıl geçti derseniz,fena diyildi diyim,yani aslında hedefim yüzde yüz başarıydı ama sanırım mümkün olamadı,hayırlısı inş.sınav çıkışı eşimle bağcılar nt kitapçısına bi girdik bir saat kadar daldık gittik kitaplara,sanırım bizim kitap zaafımız var,paramız olmasa bile başka bişeylerden kısıp kitap alırıyoruz,yine bissürü kitap aldık,okumak için kendimize,pervine ve hediye etmelik bi kaç kitap,bunlarda eşimin bana hediyesi oldu diyim:)neyse şimdilik hoşçakalın..

Hiç yorum yok: