Pazar, Aralık 21, 2008

Hayal Meyal/t.tufan.


En kötüsü eve geç kalmamak için bir sebep bulamamak galiba.
Koştura koştura evine yetişmeye çalışan adamlara imreniyorum.

Alışveriş yapmalarına, bahşiş bırakmalarına, ellerindeki paketleri arabanın arkasına atıp, hızlıca hareket etmelerine.
Telefon açıp "yoldayım, az sonra evde olurum,merak etmeyin"lerine imreniyorum bir de.

Sonbahar evime koşturmamı geciktirecek bütün sebeplerii elimden alıyor.
Gözlerim dalıyor hızlı adımlara.
Önümdeki kahveyi bitirmek ne kadar endişe verici mesela.
Sonrası yok, ondan.
Kahve bitince sonrası olmayacak sanki.

Ben telaşlı adımlarımı arıyorum.
Ben telaşlı adımlarımı arıyorum.
Ben telaşlı adımlarımı arıyorum.

Ben Seni Arıyorum..

1 yorum:

nevbahar01 dedi ki...

ay bu adam bekar mı:)
aradığın "benim" diyecek bi sürü hayranı vardır onun. seçsin birini ve koştursun yaw:))) hayret bişey. ona da mı acıyalım:))))