Salı, Aralık 23, 2008

gülümseten bi hatıramdan.

havalar son zamanlarda oldukça soğudu istanbul'da,bununda etkisiyle pek dışarlarda dolanmadan iş çıkışı doğruca eve gidiyoruz,(şimdi hava soğukta olsa gezecek biçok yer var diyebilirsiniz,ki derseniz haklısınızda,ama pervininde bizimle olması gerektiğini düşününce soğukta evden çıkamamamız dahada açıklayıcı oluyor sanırım:)neyse uzatmayayım,iş-ev arası gidip gelirken eşimle birbirimize vakit ayırmak adına bazen büyük marketlere uğrarız bi yarım saat(kiler,ikea vb..,bi saat kadar beraber dolanıp,muhabbet ederiz(çoğu zaman maksat alışverş değil:)işte bu cumarteside iş çıkışı yağmur bi güsel yağıyo,arabayı bir ara sokağa parkederek,yol üzerinde yeni açılmış bi markete girdik,yeni açılmış olmasının verdiği ucuzluktan faydalanaraktan birasda alışveriş yapmış olduk:) çıkışta ödeme için sıra beklerken,sessizce birbirimize dalmış bakıyorduk sanırım gülümseyerek:) neyse sıra bize geldi ve kasiyer kız ile aldıklarımızı paketleyen kız bize bakarak gülümsediler,ve kasiyer kız dediki"böyle sizin gibi mutlu çiftleri görünce evlenmek istiyorum,sonra diğerlerini düşünüyorum ve cesaretim kırılıyor vazgeçiyorum evlenmekten," biz tabi biras şaşkın ifadelerle güsel bir iki şey söylemeye çalıştık(daha doğrusu eşim söyledi çoğunu,ben şaşırınca pek konuşamamda:D
evde muhabbeti oldu bu olayın eşimle,sonra gazetedeki bi yazıda evlilik yaşının 40 lara dayandığından felan bahsediyordu,eşim beni gülümseten o güsel cümlesini kurdu:)
" bi arada pervini götürelim o markete,hem kızımızı görünce biras azalır korkusu belki daha iyi düşüncelerle yaklaşır evlilik fikrine,mutlu beraberliğimizin topluma bi faydası olsun dimi canım;D "
ilahi cancığazım,duyarlı eşim benim:)
(bu arada yürüyen merdiven fobimden bahsetmişmiydim bilmiyorum ama,bu marketin alt katına inmek için eşimin koluna ahtapot gibi yapışarak gözler kapalı tabi yürüyen merdiveni kullandım,geri çıkarken halimi gören görevli yürüyen merdiveni durdurdu sağolsun:D koşa koşa çıktım bende,,yaşadığım bir olay neticesinde çıktı bu fobi bende,yenmeye çalışıyorum hala,neyse hoş bakın zaatınıza,,

1 yorum:

Haccecan dedi ki...

Allah nazarlardan saklasın, Mutluluğunuzu daim etsin ve mutluluğunuz soluduğumuz oksijen gibi tüm insanları kuşatsın :)