Salı, Kasım 18, 2008

yağmurla gelen güzellik.


güsel bi yağmur kokusu sinmiş havaya,iki sabahtır bi yenilenmişlik hissediyorum kendimde,sanki sessiz bi değişim geçirmişim farkında bile olamadan gibi,yani bi tazelenme bi dinginlik,nebiliyim bi pozitiflik var üzerimde ve hatta çevremdeki herşeye bakış açımda,,genelde hava kapalı olduğunda ve hatta yağmurda yağıyorsa birde böyle depresif bir iç kararma halleriyle geçerdi günlerim,hüzün dolup taşardı içimden hatta sebepsiz ağlamalara bile vardırırdım sonunda,,oysa şimdi yağan yağmur sanki içime yağıyor ve tazeliyor içimde küf tutmuş yerleri yıkayarak,,sanki daha bi dayanıklıyım içimde savaş halinde beni yıpratan sorunlarıma karşı,ve sanki dünde yaşayan ve yarını düşünerek endişelenen ben gitti biyerlere ve bugüne sadece bugünümle başladım,kendimle kavga etmediğim zamanları çok seviyorum,,
teşekkür ederim Allahım şükürler olsun...

1 yorum:

narincir dedi ki...

ne guzel yazmissin...