Pazartesi, Kasım 03, 2008

haftasonuda geçti gitti.


cumartesi günü akşama kadar çalıştık,tek kelimeyle sinirden patladım,ve anlamış oldumki gerçekten insanın biyolojik saati denen şey varmış,yani her cumartesi 13:30 gibi çantamı alıp çıkmaya o kadar alışmışımki,akşama kadar çalışmak çok fena gerdi beni,akşamada yatılı bi dost ziyareti yapacağımızdan ayrıcada gerildim gün içerisinde,ayrıntıları düşünmek "aanı"yaşamaktan daha ziyade yıpratıyor insanı malumunuz olduğu üzere,sağolsun pervini yıkamış teyzesi gün içerisinde misler gibi kokuyodu canım,(iyiki kardeşlerim var,hayatta tek çocuk olmanın nasıl bişey olduğunu bilemem ama insanın kardeşleri olmasının nasıl anlatılmaz bi güzelliği olduğunu söyleyebilirim:)öyle işte,pazar günüde kısa bi ziyarette olsa fatih camiine ve fatih sultan mehmetin kabrine ziyaret ederek güneşli bi pazar istanbulunda yürümüş olduk,benim ve kızım için iyi bi değişiklik oldu diyebilirim,ayrıca cami etrafında her gördüğü kediyede dedii pişi pişi diyip elinide uzataraktan çağırması bi başka güldürdü beni,maaşallah artık okadar çok anlıyorki bizi kelime atlamıyor inanın,dikkatle dinliyor ve tek seferde anlıyor kelebeğim,neyse akşamına da babamız bizi büyük bi alışveriş merkezine götürdü,(benim buz pateni merakımı yapamasamda seyretmekten mutlu olduğumu söylediğim ayrıntıyı unutmamış ve açıkçası bana sürpriz oldu diyebilirim,içinde buz pateni yapılan yeri olan bu alışveriş merkezine getirmesi,sanırım beni nelerin mutlu ettiğini biliyor ve beni mutlu görmek adına yorgunda olsa beni gezdirdi oralarda,çok teşekkür ettim,halada ediyorum sağolsun canım:)gece olmasına rağmen eve girmeden birde hasta ziyareti ettik pazar akşamı,diyaliz hastası amcam geçenlerde evin içinde düşmüş ve bacağını kırmış,ameliyatla platin takmışlar,ve taburcu olduğunuda duyunca ziyaret ettik biras,(babannemede girecektik ama sanırım uyumuş kapıyı çalmamıza rağmen açmadı kapıyı:)velhasıl evde geçirmediğimiz yoğun bi haftasonu idi bizim için,ve güseldi,,

1 yorum:

nevbahar01 dedi ki...

oh sevindim senin adına şekerciğim. kardeşi olmanın ne üyük bir mutluluk olduğuna ben de katılıyorum sonuna dek.
cmt. akşama kadar çalışmanın ızdırabını umarım unutturmuştur güzel gezmelerin. sevgiyle kal...