Salı, Kasım 25, 2008

60 saniyelik sobe

nevbaharım çiçeğim sobelemiş beni,eywallah diyip başlıyorum mim konusuna(60 sn de neler düşünüyorum)*çilekli sütün sayfasında az önce izlediğim küresel ısınmayla ilgili video canımı fazlasıyla sıktı yirmi yıl sonrasına dair
*pervinim ne yapıyor acaba,beni özlüyormu
*keşke her ay 300 euro gelirim olsada çalışmayıp,pervine eşime vede kendime daha fazla vakit ayırsam
*ümraniye belediyesinin açtığı şiir yarışması
*sabah yediğim haşhaşlı poğaçanın tadı
*akşam taç'da gördüğüm nevresim battaniye takımı ve 200 ytl oluşu
*philips ve sony bence diğer markalardan daha kaliteli(en azından lcd tv'lerde)
*öğle yemeğinde yayla çorbasını hiç güzel yapamamışlardı
*işyeri tuvaletlerindeki parfümle karışık sigara kokusundan nefret ediyorum(zaten camda yok ve bi karış yer)
*gönderdiğim paketi inş. ayşe hollandaya gitmeden alır
*rusça konuşabilmek ,rusyayı gezmek istiyorum
*şu gelen rus misafirleri istanbulda gezdiriyo olsaydım keşke masa başında burda oturmaktansa
*inş.akşam güsel bi rüya görürüm şöyle filim gibi
*bu kıyafetime spor aykkabı hiç gitmedi ama rahatlık daha önemli napiyim
*dondurma olsa şimdi,hayır akıllım hava soğuk bikerem
*ikinci hamileliğim ikiz erkek olur inş. hayırlısıyla:)
*kayınvalidemleri özledim,köyden gelsinler artık
*bitsin istiyorum artık borçlarımız
*ilginç mobilyalar üreten bir firmanın tasarımcısı olsaydım keşke,muhasebeci olmak yerine yada dünyayı dolaşan bi şirket rehberi
*ay daha derin temizlik yapcam bayramdan önce,
*Allah'ım bizleri korktuklarımızla islah edip imtihan etme,amin.
(harbi 60 sn de iyi beyin jimnastiği yapmışım,ben bile şaştım,maşallah bana:P
sanırım aynı anda biçok şeyi düşünebilme noktasında tecrübeliyim,her daim böyle kafamın içi diyebilirim,neyse bende nurcancığımı sobeliyom işte:D

2 yorum:

ZEZE İLE UCİ dedi ki...

bu ara bulduğum ilk boş 60 sn de yazcam canım söözz bu arad asenin kafada amma şey var yaaavvvv. esvgiler

nevbahar01 dedi ki...

KIZ BUNCA ŞEYİ NASIL DÜŞÜNDÜN YA HAYRETİM ŞAŞTI:)))))