Cuma, Ekim 03, 2008

gecekondu ziyareti:D


bugün yine dünkü gibi dışarı çıkmayıp evde işlenmeyi vede devamında dinlenmeyi planlıyodum,babam telefon edene kadar,bizim oturduğumuz semte bi yarım saat kadar uzaklıkta istanbulun köylerinden pirinçli de(osmanlının ilk türk köyüymüş,halkın biçoğu atatürkün kendilerini balkanlardan getirip yerleştirdiğinden beri o köydelermiş kaç kuşaktır,şirin samimi rumeli insanları:)yaklaşık 4 yıl kadar önce bahçe içerisinde iki katlı bi ev olan burayı almıştı babam,biras bakım yapar,haftasonları bi temiz hava almaya kaçarız felan niyetiyle,gerçi hep derdide ilk kez götürdü bizi bunca yıldan sonra,(içinde kiracı oturuyomuş ama sanırım oda biras hor kullanmış neyse işte bugün buraya götürdü babam bizi,tadilat öncesi görünce pek güsel gelmedi ama elden geçtimmi bişiiye benzer sanırım,odanın birinde bi akrep yavrusu öldürdü annem,çok korktum diyebilirim,birbirine girmiş dikenler sarmış bahçesinde her türlü hayvan olması normal gibi aslında,bahçede bir küçük kümesi ve bi ahır gibi biyeri bile var:)neyse işte bugün buraya gittik ve dönüşte akraba ziyaretleride yaparaktan akşama eve geldik,büyük kardeşim bende kalıyo ve evimizde kalıyorum ben yani annemlere gitmedim,gerçi annem biras kızdı gibi kendi evimde kalıyom diye ama hala kırgınlığım geçmedi ona napiyim:(

1 yorum:

nevbahar01 dedi ki...

ay bu eve bittim, nereden buluyorsunuz yaw böyle yerleri ve evleri.
ucuz mu orada evler?
Hemi de yakın heee, süpermiş.
bu arada annene neden kırıldın şeker, dur bakem altta yazıyodur belki :) öpüldün...