Perşembe, Ekim 30, 2008

evlilikler adına ısrarla tavsiye ederim.


***Arkadaşlar evlilikle ilgili harika bi program diyebilirim buna,dün akşam eve giderken radyoda ilk kez dinledim,ve çok beğendim,zaten başlayalı bir hafta felan olmuş sanırım,dinleme fırsatı olan herkese tavsiye ederim. evlilik,aile,yuva kavramları,aile içi iletişim,problem çözme metodları,uzman psikoloj YASEMİN YALÇIN ALPTOSUN evlilik okulunda psikoloji bilimini evlilikle alakalı tüm cevaplarını sizlerle paylaşıyor.EVLİLİK OKULU hafta içi hergün 18:00 haber bülteni sonrası radyonuz BURÇ FM de.
evliliklerimizin daha verimli geçmesi adına"evlilik okulu" bu geçmiş bölümlerin adresi,devamını (yeni bölümlerini)akşamları radyoda(burç fm de) yada bölüm bölüm canlı yayında interette burda dinleyebilirsiniz,herkese olumlu yönde fayda sağlayabilmesi duasıyla.

5 yorum:

KelebekGibi dedi ki...

Cok faydali bir paylasim oldu canim bence her evli insanin hatta evlenmemis olanlarin bile önceden hazirlik amacli dinleyebilecegi bir programmis. Internetten radyo dinlemiyorum fazla ama merak ettim bu programi, saat 18 de uygun olursam ins. dinlemek istiyorum.
Sevgiler

tugbatugba dedi ki...

hımm burç fmi bayagıdır dinlemiyorum dinlemek lazım aslında böyle programları.. tavsiyen için teşekkürler canım...

narincir dedi ki...

Kis gelincik aferin sana.

nevbahar01 dedi ki...

hmm tavsiyen için teşekkür ederim dinlemeyi çok isterim. kal sağlıcakla...

Gelin Ayşe dedi ki...

Bizim net sınırlı olunca ve her seferinde yüklü bit fatura gelince eşim izin vermiyor netten muzık veya radyo dinlemeyi. Çünkü faturayı bu aralar celebim ödüyor ve ona mahcup olmak istemiyoruz. Ama gizliden dinlemeye calışacagım. :)