Perşembe, Ekim 23, 2008

bugün adım uykucu:D

eve gitmeme yaklaşık birbuçuk saat kadar var daha,sabahtan beri üzerimde uyku sırnaşıklığı var,ay sanki dün gece hiç uyumamışım gibi,halbuki uyudum,akşam misafirim vardı çaya,pervinde gece bir iki uyandı,tamam ama,
..sabah beri iki fincan kahve içitim,enstrümantel müzikler dinliyorum,kaç kere gittim elimi yüzümü yıkadım temiz hava almak adına kafamı o yemekhanenin sonundaki tavana yakın pencerelerinden bile dışarı uzattım,gerçi ordan bakınca tek manzara uzayıp giden işyerlerinin çatı kiremitleri,ama olsun,aradan biyerlerden gökyüzüde gözüküyo şimdi haksızlık etmiyim,sonra bizim çaycı teyzeyle muhabbet ettim,bana geçenlerde çantasının çalınma olayını anlattı mesela,iş çıkışı minibüs beklerken bir kadın ve üç kız çocuğu yaklaşmışlar yanına,a biliyonmu teyze bugün 4 te deprem oldu diyip girmişler muhabbete,bi vakit sonra farketmişki,ne çanta var yanında ne kadınlarla kızı,etrafa bakınırken sıkışık olan trafikteki bir araca binerken görmüş kızlardan birini,gitmiş arabanın yanına (tabi trafikten gidemiyolar)"çantamın içinde bi kavanoz patates köfte ikide ekmek var,evladım çok acıktıysanız afiyet olsun yiyin,para ararsanız Allah versin,bak ben 65 yaşında işe gidiyom"demiş,kadın aa teyze yanlışlıkla almış bizim çocuklar heralde diyip vermiş çantasını,tabi bizim teyze adile naşit gibi biri görseniz anlatış biçimini,şaşılacak olaya güldürdü bizi velhasıl:D ay nerden girdim bu hikayeye diye yazının başına baktımda şimdi,neyse toparlanmıycak gibi duruyo yazı burda kesiyim bari:D şimdilik eyvallah ben gider sessizce,,

3 yorum:

tugbatugba dedi ki...

uyuşukluğun havadandır belki canım. havalar bozuluyor bu ahavlrda normal.
teyzeyede çok geçmiş olsun. daha beter birşey de olabilirdi onu geç kendisine bir şey olabilirdi. Allah korumuş.

nevbahar01 dedi ki...

:) ben o teyzeyi yirim yaa:) süpermiş bu teyze zeynepciğim, benden slm söyle ellerinden öperim onu. helal olsun inanılmaz müthiç bir ders vermiş, inşallah almışlardır. bin kere helal olsun...

Gelin Ayşe dedi ki...

Ne tatlı bir teyzeymış oo :)))
Uyuşukluk bende de oluyor arada. dedigin gibi ne yapsan gitmiyor :))