Salı, Eylül 09, 2008

bir iftar daveti sonrası

işyerindeki biras yoğunluğum ve evdeki internetin kesilmesinden dolayı(net verici değişimi yapıyoruz)bikaç gündür yazı yazamadım,pazar günü iftara eltim davet etmişti bizleri ordaydık akşama,güseldi ama tabi pazarteside ben herkesi iftara alacağımdan pazar gününden yemek yaparak ve ev işleriyle geçti günüm,yani haftalardır planladığım 1 saatlik (arabalara kapalı alışveriş mağazalarının olduğu caddeyi) gezme fırsatını bu seferde bulamadım,ümitler önümüzdeki hafta sonuna inş:D
dün gayet panayır havasında çocukların çığlıkları eşliğinde bir iftar ve iftar sonrası oturma gerçekleştirdik diyebilirim,ama yinede herkesi tek seferde aldığım iyi oldu,yoksa hep düşüncektim nezaman alsam neyapsam gibisine,artık bi arada kendi annemleri alıp sonra bayram temizliğiyle yavaştan ilgilenmem gerekiyo,pervin bu aralar ciddi ciddi konuşma eyilimleri göstermeye başladı bu arada,"anne yaa" diyişine bitiyorum:Ddediğim herşeyi anladığına ise bahse bile girerim,çok uyanık köfte:D dişerinin hemen hemen hepside çıktı sayılır,,
geçenlerde sofrayı toplarken ben,bardakları tabakları felan tek tek taşıdı mutfağa al al diyo bide,üstelik bulaşık makinasında yıkananlarıda alıp bana veriyo ben yerleştiriyorum,kıs çocuğu annesi olmak ne güselmiş yauw:D
şimdilik bukadar aklıma gelenler,yazmaya başlayınca uçuveriyo sanki onca şey,oysa neler vardı bunuda yazarım dediğim,neyse gelirse aklıma eklerim yine:D

2 yorum:

nurcan dedi ki...

AHH YESİN TEYZESİ ONU....
MAŞALLAH.. RAMAZANIN TADI ÇOK AYRI YAA...
HEP BİRLİKTE OLMAK YEMEKYEMEK SOHBET ETMEKK.. YORGUNLUĞU BİLE ÇOK TATLI SEVGİLER CANIMM.

nevbahar01 dedi ki...

:) ohh ohhh yorulmuşsun ama hepsi bir arada çıkmış , iyi olmuş:)şimdi çağırdıklarının seni çağırmasını bekle ve keyiflen:))))
sevgiyle...