Pazartesi, Ağustos 04, 2008

yazamadığım ilk haftam,,

saat 03:00,
şükür bilgisayarın başına oturabildim kaç zaman sonra,şu son 15 gündür nerdeyse koşuşturur gibi yaşadığım hayatım daha bi hızlı anlamadan geçer oldu,aslında biriktirmek istemezdim,ama dediğim gibi işyerinde bilgisayar problemim oldu ve evdede malum bi türlü işler ve pervinden(bu aralar 10 ve 11.dişleri çıktığına daha bi huysuz ve bana daha bi bağımlı gibi)fırsat bulamadım,işe gittiğim için işleri akşam yapıpta birde pervinle ilgilenince geceleri pervini uyutup yazarım desemde hemen hemen hergece ondan önce sızmış oluyorum yorgunluktan inanın,şimdi hiç kolay olmayacak 15 günü özetlemek;) önce bi 4-5 gün kadar izine ayrıldım geçen hafta eşimle balıkesire gittik köydeki eve,önce anlatmaya burdan başlayayım,bu günlere hernekadar tatil desemde samimiyetle söylemeliyim daha bi semelendim vede yoruldum diyebilirim,aslında ben gitmek istemedim hiç önce 3 kere hayır 4 kere tamam diyerekten çıktım yola işte,neden derseniz şimdi kayınvalidemler,2 adet görümcemler,birinin eşi evde bide 6 adet çocuk sadece 2 odalı köy evinde aynı anda bulununca sıkıntılı oluyo,ama yinede bi değişiklik oldu işte:)bütün gün pervinin peşinde dolandım durdum orda çünkü diğer ,çocuklar biras daha büyük oldukları için çoğu zaman önce arada sonra da yerde kalıyodu kızım,bi gün toplu halde gönen kaplıcalarının ordaki parka gittik,bi hengame bağrış çığrış çocuklarla valla niye gittik anlamadım,aynı bu fikirde olduğum birde dağ ılıcalarına pikniğe gittik,ordada uçuruma gitmesin aman diye dikkat etmekten bişii anlamadım,ama yinede pervin uyuyunca sağolsun kayınvalidem hadi gidin biras dolanın dedi o ara güseldi diyebilirim:)bu dolu dolu tatille ilgili güsel güsel bol bol resim ekliycem,sizlerle paylaşıcam.ondan sonraki haftayıda resimleri ekledikten sonra yazıcam inş.

Hiç yorum yok: