Pazartesi, Ağustos 25, 2008

biras bizden muhabbetler,

haftasonu oldukça yorucu vede bi koşturmaca içerisinde geçti diyebilirim,cumartesi haftalardır sıcakları bahane edip ertelediğim vede biriktirdiğim ütüleri yaptım,kelimenin tam ifadesiyle yap yap bitmedi(bukadar biriktirip tembellik edersem olacağı buydu zati:D neyse,pervini eşim biras evden halasına götürdüde benim işimi kolayladı,bende gece 11 gibi bitirebildim,pazar sabahı erken kalktık,çünkü akşama yemeğe misafir bekliyorduk,(eşimin çocukluktan beri tanıdığı arkadaşı,eşi ve çocukları yaz tatillerini bitirmişler rusya'ya evlerine dönüyorlardı,bizde havaalanına gitmeden bize gelin dedik,)velhasıl akşama kadar ev,yemek ve pervin arası bi yerlerde koştururken bi ara pervini uyutup tv yi açtım bi yarım saat dinleneyim diye,kanalları gezinirken öylesine,bizim samsundada çeken yöresel bi karadeniz tv var(AKS tv)geleneksel keşkek ve güreş günü düzenleniyo her yıl alaçam kızlan yaylasında,oradan canlı yayın yapılıyodu,bi baktımki babam ve amcamda ordalar,epeydir köyde annemler,özlemişim onları:)bide bu günde bi koç getirirler meydana ağalık yarışı yaparlar,açık artırma usulüyle kim daha fazla parayı verirse bu koça,o senenin ağası o olur,parada derneğe kalır,bu ağalık için duyuru yaptılar babamda kalktı oturdu sandalyelerden birine,ben tabi şaşkın,aradım babamı hemen,biras artırıyim çekilcem dedi,kapattım telefonu,10-15 kişi katıldılar bu yarışa,biri çekiliyo,ikisi çekiliyo,yok babam hala oturuyo,bayılır zaten macera olsunda,neyse uzatmiyim,son ikiye kaldı benim baba,artırma iyiden iyiye kızışıyo,ben tekrar telefona sarıldım,çekildi nihayet ve ağalık diğer kişiye kaldı(12 000 ytl ile)...
akşama misafirlerim geldiler,ama 10 gibi kalkacakları için acelece hemen yemek yedik ve çay içtik birasda muhabbet derken,vakit geçiverdi,çok şeker insanlar,eşi yeliz hanım gerçekten bi hanımefendi,çok takdir ettiğim yanları var,keşke yakın oturuyo olsaydık,neyse,kızı behice sultanlada pervin çok iyi anlaştılar,pervin ağladı hatta behicenin ardından giderken,biahaki seneye kadar vedalaştık şimdilik bakalım,pazar günüde böylece bitti işte,
*(pervinin biçok dişi aynı anda çıkmak için şişmişler bu arada,çok mızmız bu günlere hemen ağlayıveriyo :(bide ufaktan ufaktan kelimeler demeye başladı al,ver,aç,attım,hala amca teyze gibi vs... neyse şimdilik resim ekleyemiyorum,inş. daha sonra,sevgiler bizden olsun inş,,,

2 yorum:

nevbahar01 dedi ki...

:))))
az daha ağa kızı oluyordun hee:)
ben de ağanın kızınına rkadaşı olacaktım:)
sevgiyle kal canımcığım....

nurcan dedi ki...

biriken ütü kabusuuu ben allahtan ütü falan yapmıyorumm. ama yerleştiriyorum aslındaa ütülemekten daha zor. vedat sağılsun ütüleri yapar ama yanından beni ayırmadan niyee bende ütülediklerini yerleştirecemmm.. valla külliyen yorgunluk aslında ee bırak ben ütülerim diyorum yokk ütüleri ben yaparımmeee yaparsında yerleştirsene be adammmm dimi ? çok şey istersen azıda bulamassın misalii yerleştiririm bende...
pervinnin konuşmasına bende heyecanla bekleyenlerdenimm acaba ne dili kullancak pervindili nasıl olcaak inann çok sevinceksin o konuşurkennn sana tavsiyem kamera kaydına al inan izlemesi sonradan o kadar zevkliki ben hem bloğa yazıp hem de kayıt yapıyorumm ...
televizyonda babanı görmendee ne tesadüff dimiii enteresann vallaa .sevgiler canım öpüldünüzz...