Pazar, Temmuz 06, 2008

şimdi nerdeyimmi?

ünzilem kaç zamandır sana böyle sessiz bi akşamdan yazamamıştım,üstelikte geniş bir vakitte,,ben şimdi annemlerdeyim yine,dün gecede burdaydık pervinle,,eşimin yoğunluğu bu hafta sonuda devam etti,babamda edirneye gitmiş kırkpınar güreşleri için,kardeşlerimde az önce otogardan otobüse bindiler samsuna gitmek için,amca kızı ve hala kızıyla,bizim evde kalacaklar orda bi 15 gün kadar tatil yapacaklar,ben annemlerden giriyorum nete şimdi,pervini az önce uyuttum,annem diğer odada tv seyrediyo,benimde aslında başım fena halde ağrıyo,biras uzandım olmadı,bende biras bilg.açiyim oyalaniyim belki geçer dedim,bu sabah saat 7:30 da kalktım yine hafta içindeki gibi,uyanır uyanmaz pervini burda annemlerde bırakıp eve gittim(bizim evle annemler yürüyerek bi 10 dk kadar)malum haftasonu temizliğini halledip evde geri geldim buraya,pazara felanda gittim epeyce yoruldum yani,yarın iş var yine nasipse,şimdilik eywallah bakalım,,

Hiç yorum yok: