Pazar, Haziran 01, 2008

nisbeten daha az yıpratıcı bir pazar günüydü sanki.

arkadaşım dün yazamadım sana çünkü annemin yanındaydım iş çıkışları iki gündür,dün cumartesi yarım gün çalıştım ve yine annemlere gittim,akşamda emine ablamla(büyük görümcemle)kayınvalidem anneme geçmiş olsuna geldiler,gündemin ortasında yine zahit vardı diyebilirim zati o kadar çıldırdıki oturmanın ilerleyen saatlerine doğru görümcem ve eşi kalktılar önden gidelim diye,eşimde onları arabayla bıraktı geri geldi annemlere,cumartesi gece biras rahatsızlandımda biliyormusun ünzile,aniden bir titreme krizi geçirdim ne bulduysam giydim üstüme süveter,hırka,hatta battaniyeye bile sarıldım yine kar etmedi,bademciklerdende zor yutkunuyorum ama hala doktora gitmiyorum,aferim bana dimi,bugün bütün gün bi pazar günün var hadi şunuda yap bunuda et demekle ve bu koşuşturmacanın arasında yarım yamalakta olsa kızımla ilgilenmekle geçti,görsen varya son zamanlarda çok daha büyüdüğünü hissediyorum peşimde hiç susmadan anne anne diye dolanırken,ayyy ne güsel pantolonun varmış senin diyoruz hemen pantolonunu tutuyo,nasılda şımarık şımarık gülüyo öyle,aslında resimlerini çektim ama evde dediğim gibi bilg. başına oturmamla kalkmam bir oluyo yani bi türlü ekleyemedim,ama en kısa zamanda bissürü resim ekliycem inş.saçlarını burnunu ağzını soruyoruz,gösteriyo hemen maaşallah,bide havalar biras ısınalı bir iki kapının önüne çıktıydı oda aldı gezmenin tadını,bazen hadi camdan bakalım diyorum hemen camın altına gidiyo,akşam bir şımardıki sorma babasıyla evde köşe bucak koşturdular,hemende uyuyverdi yorgunluktan,eşim kaynımın 15 gün sonra olacak düğününe yetiştirilecek ev için kaynıma yardıma indi(kaynım marangoz kayınpederim gibi,eşim mühendis o baba mesleğini seçmemiş ama çocukken hep marangoz dükkanında çalıştığı için elinden geliyo yani,bu sebeple kaynıma yardım ediyo akşam işten geldikten sonra,evin kapıları ve mutfak dolapları için)bende katlamayıpta biriktirdiğim dağ gibi çamaşırları döktüm halının ortasına hem çamaşır katladım hemde 6. uluslararası türkçe olimpiyatlarını seyrettim stv den,bazı yerlerde duygulandım bazen güldüm,ardındanda haftada bir gün bizim evde televizyonun açılmasına sebep olan dizimizi seyrettik eşimle"kollama"tavsiye ederim farklı ailecek izlenedebilir bence,işte böyle ünzile kardeş bizden son durumlar,,

Hiç yorum yok: