Pazartesi, Haziran 09, 2008

iki zeynepten...



bu resimlerin ardından uzun bi yazı yazmayı planlıyodum aslında hala planımda var,ama tahmin edersinizki evdeki düğün telaşesi,işyerindeki yoğunluk derken,şimdilik sadece resimleri ekleyebildim,fırsat buldukça birkaç satır eklemek istiyorum bu resime,aslında sağdaki zeynep benim:)soldakide benim üniversiteden ev hatta oda arkadaşlarımdan bir tanesi olan zeynep,o kelimenin tam anlamıyla bi koç burcu,yüzüne karşıda herzaman dediğim gibi anlaşılması ve anlatılması zor bi kişi,ama ben onu çok seviyorum,ne zaman bi dost sesi duymak istesem (ya rukali(leyla)liseden arkadaşım oda ama çalıştığı için her vakit bulamıyorum artık onu)yada zeynebimi ararım,ben aslında konuşkan biriyimdir genelde ama kendimle ilgili meselelerde rahat dökemem içimi sıkılırım,utanırım vede en kolay olanı susarım çoğu zaman bendense eğer mesele,ama zeyneple çok rahat dertleşiriz,karşılıklı tabi oda döker içini,biçok noktadada tevafuk oluyor işlerimiz çoğu zaman,mesela onun düğününden 1 yıl sonra aynı gün ben evlendim,eşlerimizin burçları vede mizaçları birbirine çok yakın,meslekleri yaşlarıda öyle,bitek doğumu benden bir hafta erken yaptı o kadar,aslında oda aynı güne gelecektide nasip tabi:)işte öyle..alttaki resimlerdeki bebelerde sağdaki kızım pervin soldakide,zeynepin oğlu ismail emir,şimdilik böyle kardeş,,

Hiç yorum yok: