Pazar, Haziran 15, 2008

haftasonu resimlerinden.

cumartesi bildiğiniz gibi eltim oldu artık benimde,eltilendim yani,gerçi gördüğüm göreceğim de bu zati bi tanecik yani,allah onları mutlu etsin bizede geçimsizlik vermesin inş.:)neyse bir iki resim var elimde onları ekliycem alta şimdi ama asıl resimler görümcemde onlardan bizim bilgisayara aktaramadım daha,aşağıda toplu resimi ekledikten sonra tanıtmak istiyorum,
şimdi önce ortadakileri tahmin etmişsinizdir elbette damat olan kaynım,ve yanındaki gelinliklide eltim hatice,şimdi önce soldan sağa doğru tanıtıcam resimdekileri,sol baştaki 2 numaralı görümcemin eşi,onlarda geçen sene nisanda evlendiler ben düğünlerine katılamadım çünkü doğum sonrası hastanedeydim:)onlar almanya da yaşıyorlar,neyse konuyu dağıtmadan devam edeyim,tabikide yanındakide eşi (2 numaralı görümcem halime ablam)hemen yanında kayınvalideler kraliçesi eşimin annesi(benimde annem oluyo artık tabikide,bu arada onunda adı hatice,gelin kaynana hatice oldular ne güsel:)arkasında biricik eşleri eşimin babası yani,devam edince kucağında bir oğlan uşak tutmaya çalışan her işimize koşturan biricik 1 numaralı görümcem(emine ablam)bir alt sokakta oturuyor kendileri,kucağındaki uşakta son tekne kazıntısı üçüncü evladı muhammet zahit(kelimenin tam ifadesiyle bitirim bişii) hemen yanında onunda eşi var,ortadakiler gelin ve damat,damat kaynım(bilal abim 4 numara oluyo kardeş sıralamasında,haticede 12 kardeşin en küçüğü sanırım,neyse devam edersek sağa doğru iki kızcağız emine ablamın büyükleri sümeyye ve kübra,ikiside liseye gidiyorlar, evet o arada tahimin ettiğiniz üzere vesikalık fotoğraf kadar gözüken ben yani ailenin ilk,rütbeli ama yinede küçük gelini:)yanımda elinde çanta tutan 3 numaralı görümcem ayşe ablam,oda bir
alt sokakta oturuyo,kucağındaki çantada halil ibrahim yatıyo,oda kim derseniz ayşe ablam yaklaşık bir ay kadar önce doğum yaptı ikinci çocuğu oldu,ama halili o çantadan çıkarmak telaşeden kimsenin aklına gelmedi heralde,bu sebeple halil değil çantası çıkmış resimde:)heh nihayet sıra benim kos kocaman kocama geldi:)kucağında biricik kızımız pervini tutan o adamla evliyim ben ve o ailenin en küçüğü,5 numarası :)en kenarda kalmış eniştede halil ibrahimin babası olan eniştemiz yani ayşe ablamın kocası önündede kızları rüveyda,rüveyda için söylencek o kadar çok söz olabilirki aslında ama yeri vede yazısı değil sanırım:)kısacası farklı,oldukça şımarık vede zeki bir yavru diyebilirim,ay işte böyle ünzile kardeş,bi resim daha ekliycem aşağıya,bizim yakından resmimiz bu damat ve gelinle,,

1 yorum:

Adsız dedi ki...

valla bomba gibi çıkmışsınız alt resimde eilece bombasınız maşallah diyeyim tabi ^-^