Perşembe, Haziran 12, 2008

elti adayımın kına gecesinden.

ünzile çok yorgunum çook,dün patrondan izin aldım ve işe gitmedim güya biras derin bi temizlik yapcaktım evde bide nikahta takcağımız altını almaya çıkacaktım,kalan vakittede kayınvalideme yardım edecektim,evet bunları yaptım ama son olanını saymazsak,yani kalan vakit kısmını,çünkü vakit kalmadı hatta yetmedi bile,dün pervinde sanırım midesini üşütmüş,akşam üzeri tam 4 kere istifra etti kuzum,hemde tam salonda giyeceği gelinliği giydirdiydim üstine,akşam elimde kaldı inan,çok bunaldım onu sakinleştirip kendim giyinene kadar zaten saat 21:30 filan olduydu,dedimya eltimin olmasa kına gecesi hiç salona gitcek hal felan yoktu bizde,neyse gittik velhasıl,zaten bunaltıdan başıma bi ağrı girdiki sorma üstüne bide kalabalık ortam hepten baydı beni,bizde kına gecesinde erkekler olmaz kadınlar eğlenirler,ama akşam maaşallah salonun yarısı erkeklerdi,düğün gibü yani,gittim bi masaya oturdum vede geri geldim ,işte böyle ünzile,sıkıntıdan patladım yani,herneyse cumarteside nikahları var saat 4 te,hayırlısıyla oda olsa geçsede herkes biras dinlense,çok yorulduk anlıycağın,kınayla vede nikahla ilgili resimleri bide bizim aldığımız hediyeyi hapsini fotğraflayıp ekliycem unuttum sanma:)hoşçakal bakalım şimdilik,,

1 yorum:

Adsız dedi ki...

vaalla cnm hayırlı uğurlu olsun. gerçekten bu hayırlı işler külliyen yorgunlukk.. helede çocuklu olunca insan hiç bir şeyin tadına varamıyor. ablamın nişanda tam çıktık dans ediyoruz zezee öeeeee diye gelince yarım kalıyor. fırsat yok ki