Salı, Haziran 03, 2008

bi akşam daha böyle geçti.

dün iş dönüşü pide ve meyve suyu aldım,eşimin akşam geç geleceğini bildiğim için hiç eve girmedim direk kayınvalidemlere çıktım,onunla bi güsel pideleri yedik,sonra hangi kanaldı hatırlayamıycam şimdide,bu ırak'a amerikan askerlerinin ilik girdiği zamanları konu alan çocukların gözünden yansıtılmış dramatik bir sinema vardı onu biras seyrettik,ilginç tesbitler vardı aslında filimde,sonrada televizyonu kapatıp bi güsel muhabbet ettik eşim gelene kadar,bu arada ben pervini uyuttum tabi,eşim geldi sonra biz eve indik,pazarteside iş çıkışı yine eve uğramadan haticeyle buluşup benim annemlere gittiydik,gece dönerken pervinim kızcağazım,ikinci araba tutma olayını gerçekleştirip ne üst ne baş bıraktı ikimizdede:)neyse su ve sabun bide çamaşır makinası iyiki varlar diyim kurduğum cümlenin ana temasını noktalamış oliyim böylece hem dimi:)))

Hiç yorum yok: