Cuma, Mayıs 02, 2008

netteki arkadaşlar ve hayata dair...


Selam ünzilem, Bugün bir kez daha hayatın ne kadar güzel, yaşamanın ise bir o kadar önemli olduğu fark ettim.Tüm olumsuzluklara rağmen hayatı sevmeyi ve ona sıkı sıkı bağlanmayı denemeli herkes. Çünkü hayat tüm zorluklara rağmen yaşamaya değer ve çok güzel. Bugün penceremden dışarı baktım güneş yoktu belki ama inan dışardaki rüzgar bile bana öyle güzel geldi ki anlatamam. Dışardaki insanların yüzlerindeki sıcak gülümseme içimi bir güneş kadar ısıttı. O bile herşeye yeterdi. Bence sende sabah kalk ve güne güzel bi gülümsemeyle başla...
yazmaya başlamışken netteki arkadaşlarımla ilgilide bir satırcık olsun yazmak istiyorum aklıma gelmişken,hiç tanımadığım karşılaşmadığım insanlarda olsalar şeker gibi onlar inan,hepsinin ayrı bi hikayesi var şu hayatta,bigün yazarım belki onları sende tanırsın ünzilem,çok az yazışıyorum belki onlarla,çok az şeyi paylaşıyorum ama seviyorum işte onları,içim ısındıda diyebilirim yazdıklarına,paylaştıklarına,samimiyetlerine,inş. onlarda beni seviyorlardır,zira sevilmek güsel bişii:)

Hiç yorum yok: