Cumartesi, Mayıs 17, 2008

pestilim çıktı bügün yorgunluktan diyebilirim.

bu sabah 06:30 gibi kalkıp camları sildim ünzilecim.evet sende şaşırdın dimi eşim gibi:)haklısınız aslında işe başlayana kadar biras sallanırım tembellik ederim yani,bi başlasam sonunu getirene kadar güzelce hallederim ama,aslında birasda bilerek bikaç haftadır salladım bu cam silme işini ben,çünkü bizim evin karşısına yeni bi bina yaptılar ve dış sıvasından habire bizim camlara harçlar sıçradı ve ben silersem şimdi yine aynısı olacak diye biras da onların işlerini bitirmelerini bekledim ,perdeleri yarın yıkarım diyip hiç çıkarmadım yetiştiremedim çünkü,öğleden sonra iş çıkışı yürümedim eşim arabayla aldı beni,aman çok iyi oldu valla çok yorulmuştum zati,onun arkadaşınnın bi düğünü vardı yemekli,hiiiç canım gitmek istemedi ve annemlere bıraktırdım kendimi dinlenirim biras ümidiyle,ordada öğrendim ki yemeğe annemlerin hacı arkadaşları eşiyle beraber geleceklermiş akşama,velhasıl annemin ellerinde yorulduğunda bir uyuşma olduğuna o işlerde bana kaldı,yimekleri yap sofrayı hazırla çay meyva sohbet...derken öylede geçti akşam işte,iyi insanlar ama gördüğüm kadarıyla,akşama doğru eşim telefon etti ayşe ablamın(ortanca görümcemin)doğum yaptığını haber verdi,oğlu oldu sağlıklıymış şükür tosun parçası:)4,750 gram doğmuş heralde,maaşallah diyelim neyse halil ibrahim olacak inş. adı,akşama yorgunluktan nerde nasıl uyuya kalmışım pervini yatırdıktan sonra hiç haberim yok gerçektende yorucu bi gündü,,

Hiç yorum yok: