Çarşamba, Temmuz 08, 2009

hayaller ve merak edilenler.

günlerdir hayal dünyasına sık sık uğradığımı yazmıştım sanırım,ve hayal diyince çocukluğumdakilerde gelip geçti gözümün önünden şimdi,eskiden belki daha ulaşılabilirdi kurduklarım,gerçi o günün şartlarında onlarda birer hayaldi,şimdilerde düşüncelerimi meşgul eden bu hayallerse ileride biçoğu hayal olmaktan çıkacak belkide kimbilir,yaşayıp göreceğiz bize biçileni hayırlısıyla,bu kadar karmaşık cümlelerden sonra bikaç hayalimi yazmadan da geçmek olmaz sanırım:)
dün almanyadaki görümcemle msn de yazışıyorduk,bana çilek tarlasında çilek topladığını yazdı,şaşırmakla birlikte devamını öğrenince içim gitti diyebilirim,orda olmak için,bahsettiği yerde çilekleri ellerinizle doğal olarak topluyormuşsunuz ve çıkışta tarttırıp topladığınız çilekleri satın alıyormuşsunuz.bu ilk hayalim olabilir mesela:),sonra ıhlamur ağacından ıhlamurda topluyorum dedi,bir ıhlamur ağcının altında o kokuyu içime çekerek başım yukarda gökyüzüne bakmak,şimdi bu yapış yapış halime tarifsiz iyi gelirdi eminim,
eylül gibi almanyaya gelin diyor bize(gerçekçi olmak gerekirse hangi parayla diycem,buda fazla gerçekçi olacak ama),bende ona;magnum yediğimiz çubuklardan çıkan şifreleri yolluyorum,eğer bişey çıkarsa satıp gelirim dedim:) bu kadar uç nokta diğil belki ama napiyim,biçok şeyin ucu maalesef paraya dokunuyor,mesela bi ev beğendim.alt tarafı site içerisinde 3+1 daire(sanki miamide okyanus manzaralı aktörlere komşu ev satıyolar)475 000 tl diyolar fiyatına,bide dalga geçer gibi fiyatlar 31 temmuza kadar geçerlidir,sonra %10 zam olacak yazmışlar,ve bu daireleri peynir ekmek gibi satıyor adamlar,bunları alanlarıda merak etmiyor değilim sırası gelmişken.herneyse heryerde herşey para belki ama istanbulda dahada para,yani utanmasalar istanbuldaki gökyüzü başkaymış diye ona bakmayı bile parayla satacaklar,hoş gökyüzünü geniş geniş görebilmek için en az 40-50 km yol almak lazım burdada çoğu yerde,
ah 13 yaşım niye bukadar çabuk terkettin beni,seni öylesine sevmiştimki,tüm kurduğumuz hayaller hala sır olarak bendeler,aramızdaki anlatılmaz bağı üzerinden geçen onca yıla rağmen hala içimde taşımaktayım,13 yaşımın deli dolu o içine sığmaz halini özlüyorum ardıma dönüp baktıkça,,
gözlerini beğendiğim brezilya dizisindeki o adam,hala bakışlarından bişey kaybetmeden duruyormu sence,Emanuela'nın altın sarısı beline kadar ki saçları hala dalgalanıyormu rüzgarın önünde öylece,,
eşim ve çocuklarımla bir dünya seyehati,benim gibi kaç hayalci gönlü sarmış beklemekte acaba,,
ve çocukluk arkadaşım daniel annene ve kızkardeşine kavuştunmu ki sende..

Hiç yorum yok: